24 Ocak 2013 Perşembe

Gomen nasai

Uzun bir aradan sonra herkese merhaba bir önceki yazımda blogumu güncelleyeceğimi ve size ouran highschool host club'ı tanıtacağımı söylemiştim ve 2 hafta öncede bu emelimi gerçekleştirmek için bilgisayarın başına geçtim (yığınla işim olmasına rağmen ) gece 1 sularındada bütün animeyi tanıttım fakat yayınladığımda ilginç bir problemle karşılaştığım için silmek zorunda kaldım taslağa kaydettiğimi zannetmeme rağmen yazımı  bir güzel çöpe atmışım, ondan sonraki 2 haftada çok yoğun olduğum için ancak şimdi oturabildim.Fakat malesef size ouran'ı tanıtamayacağım çünkü animeyi bitireli hemen hemen 3 hafta oldu ve ben animedeki ayrıntıları unuttum, sağlıklı bir değerlendirme yapabileceğimi düşünmiyorum bu yüzden herkesten tekrar tekrar özür diliyorum


NELER YAPTIM :)

Bu hafta felekten bir gün çalalım düşüncesiyle Gumiho (en yakın arkadaşım) ile buz patenine gittik,çoğumuzun en az bir kere denemeye teşebbüs ettiği bir aktivitedir diye düşünüyorum.Eğerki buz pateni konusunda herhangi bir ders almadıysanızda büyük bir ihtimalle düşmek suretiyle bol bol yeri yalamışsınızdırBende ilk defa denedim ki ben normal paten süremeyen birisiyimdir. ( normal paten ile buz pateninin bir alakası var mıdır tartışılır tabi :) )  3 defa yeri yaladım .d ve kollarım iki gündür ağrıyor sebebide düşerim korkusuyla yandaki korkuluklara yapışıp kalmam .d o kadar sıkı tutmuşumki korkulukları kaymaya daha doğrusu kayamamaya başladıktan 15 dakika sonra bile kollarım ağrımaya başlamıştı :) Birde işin diğer bir komik yanı bizim girdiğimiz seansta bir kreş grubu vardı hocaları sağolsun toplamış getirmiş çocukları .d Çocukların bizi bir izleyişi var güler misin ağlar mısın ;) Ama ne olursa olsun eğlenceliydi daha önce denemediyseniz hayatınızda bir defa deneyin ve doya doya düşün ;) Ha unutmadan yanınızda yedek pantolon götürünki pantolonunuz ıslandıktan sonra değiştirebilirsiniz

normal insanların kayma stilinin temsili resmi

Benim kayma stilimin temsili resmi .d










ÇORAPTAN ELDİVEN

Bir başka konu oluyor  çoraptan eldiven mevzusuda, sınavlarıma çalışıken verdiğim küçük arada yaratıcı zekamın beni dürtüklemesi sonucu oluşturdum kendisini (desemde inanmayın internette dolaşırken yapılışını görmüştüm :D )
Aşağıda benim yaptığım çoraptan eldiveni görüyorsunuz:


      
 
Hiç hevesiniz kaçmasın bu benim ilk denemem ve yaklaşık 15 dakikada oluşturuldu.Normalde benim ellerim asla ısımaz bildiğiniz buz kütlesi gibi dolaşıyorum etrafta ki annemde bu yüzden bendenize kedi elli lakabını takmıştır.d (Ne alaka onu da henüz çözebişmiş değilim ama .d ) Benim ellerimi ısıttı ve bence daha özenli bir çalışmayla çok güzel bir eldiven ortaya çıkarılabilir deneyin görün canlar eski çoraplarınızı kesmekle işe başlayın buyrun alttaki resimde de yapılışı var :

alıntı

HANGİ FİLMİ İZLEDİM ?

#3 İDİOTS#

Aslında gerçekten çok flim izleyen bir insanımdır ve iki senede izlediğim filmlerin sayısı yüz elliyi geçmiştir .E diyeceksiniz mubarek varlık bu filmi nasıl izlemezsin işte bazen insan bu kadar güzel bir filmi bile izlemeyi erteleyebiliryor. (Bana şöyle içten bir yuhh çektiğinizi duyar gibiyim .d ) Birkaç ay öncede filmi açmıştım 10 dk falan izleyip kapatmıştım o zaman hem zamanım kısıtlıydı hemde film uzundu benimde pek canım izlemek istemedi açıkçası, geçenlerde de bir heves geldi dedim kızım sawoko otur film izle,  ne izlesem diye düşünürken bu film aklıma geldi oturdum izledim film (sevgili gumiho'mun deyimiyle.d) harikulade,  filmde mühendislik fakültesinde okuyan 3 arkadaşın maceraları anlatılıyor ve bunun üzerinden üniversitelerin eğitim sistemleri eleştiriliyor.Aynı zamanda dram ve komedi müzikal sahneleriyle çok güzel harmanlanmış.

FİLMİN EN SEVDİĞİM SAHNELERİNDEN BİR TANESİ :Aamir Khan bir harika dostum :D





 Bir güzellik daha yapayım ve filmi izlemek için size bir sebep daha vereyim canlar buyrun alttaki resme bakın:




SON OLARAK ERKEN GELEN DOĞUM GÜNÜ HEDİYEM:
 Bu bardağı bana Yavuz Sultan Selim takıntımı bilen sevgili Gumiho'm yaptırdı.Osmanlı tarihine hayran bir insanım ve genel olarak tarihi de çok severim ama Yavuz Sultan Selim'e aşığım :) Ve yazdığı şiirlere kadar herşeyini bilirim nerdeyse, bardağın sağ tarafında Yavuz Sultan Selim'in resmi sol tarafında da en sevdiğim şiiri var :) Gumiho aç pencereni öpücüklerim camına dayandı :) 

 

BENİ SEVİNDİREN BAŞKA BİR OLAY:

Bu hafta Hana'cığım ve benim gibi kısa hikayeler yazmayı seven bir arkadaşım,üçümüz  fellik fellik resim kursu aradık ve uzun uğraşlar sonucu  desemde inanmayın  biraz irdelemeyle iyi kötü bir resim kursu bulduk (bknz: sora sora Bağdat bulunur.) Anlayacağınız bundan sonra Hana potansiyel bir ressam... Modele ihtiyacı olursada biz devreye gireceğiz :)) Yola çıktığımızda hava çok iyidi ama biz çay bahçesinde otururken birden yağmur yağmaya başladı, bu arada güzel bir fotoğraf yakaladım bir dahaki yazımda fotoğrafı Hana'dan alıp sizinle paylaşacağım inşallah :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder