2 Ocak 2013 Çarşamba

2013 GELDİ,HOŞGELDİ :))

Merhabalar  canlar baktım ki blogu uzun zamandır güncellemiyorum, dedimki kızım sawoko kır dizini otur,birkaç satır birşeyler yaz madem blog açacam diye kendini yırttın, blogun hakkını ver bari... öhöhöh :) Neyse kendime saydırmam bittiğine göre gelelim fasülyenin faydalarına :) [2013'ün soğuk espirileri part:1] Öncellikle yazmamamın sebeplerinden bir tanesi başladığım animeyi henüz bitirmemiş olmamdı,ama bitirmesemde size bir ön bilgi vereyim istedim.

Ouran Highschool Host Club:

 

 Efendim animemizin adı yukarıda da belirttiğim gibi  Ouran Highschool Host Club birçoğunuzun izlediği  bir animedir.Yada bir kulak dolgunluğunuz vardır.Yoo öyle bir durum söz konusu değil :) diyorsanız ki insanlık halidir diyebilirsiniz ben kısaca konusundan bahsedeyim.(Bir sonraki yazımdada Allah izin verirse kişilerini tanıtırım size.) Anime Ouron adında en zengin Japon ailelerinin çocuklarının gittiği kolejde geçiyor. Haruhi Fujioka aşırı derecede inek bir öğrencidir ve bu liseye öğrenci olarak girmeyi başarır,okula kayıt olduğu ilk günde ders çalışacak sessiz bir oda ararken 3.müzik odasına yani ouran lisesinin host club nın bulunduğu odaya girer, işin ilginç yanı klüpteki erkekler Haruhi'yi kısa kesilmiş saçları ve parası olmadığı için alamadığı okul üniforması üzerinde olmadığı için erkek zannederler, Haruhi birbirinden yakışıklı bu gençleri görünce zaten şoka uğramıştır ve tam odadan çıkmak üzereyken 8 milyon yen değerindeki bir vazoyu kırar.Bunun üzerine klüptekiler vazonun parasını ödemesi için Haruhi'yi klüpte çalıştırmaya başlarlar. Konu kısaca böyle animeyi tam bitirmediğim için karakterleri daha sonra tanıtacağım,ama emin olun karakterlerin her biri birbirinden şeker yani uzun lafın kısası izlemeye değer...  :)
  

Ft Island- Severely

Şimdi de size Lee Hong Ki adlı bal küpünün seslendirdiği bu güzel klipten kısaca bahsedeceğim bu blogu okuyan nacizane insanlar :) http://www.youtube.com/watch?v=0q4s8kHsKVo videoya buradan ulaşabilirsiniz arkadaşlar klip ilk izlendiğinde gayet klasik bir senaryo zamanın geri akması durumu ama  yine de benim hoşuma gitti.Ufak ayrıntılar güzeldi Lee Hong Ki'nin yağmur yağacağını bilip şemsiyeyi önceden açması vs. güzel klip,güzel şarkı izleyi,dinleyin :)


SON OLARAK YILBAŞI HEDİYEM :)

Bu da benim yılbaşı hediyem efendim,bunu alınca çok mutlu oldum sizede göstereyim dedim.Sevgili Hana'cığım benim hikaye yazmayı çok sevdiğimi bildiğinden,bana hikaye defteri olarak kullanabileceğim bir defter almış, ona da buradan teşekkürlerimi iletmeyi borç bilirim :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder